Zgłaszanie usterek urządzeń w ramach projektu ,,Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki"
Procedura zgłaszania usterek reklamacyjnych dla urządzeń zamontowanych w ramach projektu OZE
Szanowni Państwo, przedstawiamy procedury związane ze zgłaszaniem usterek reklamacyjnych dla urządzeń zamontowanych w ramach projektu ,,Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki" realizowanego w ramach środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Usterki instalacji odnawialnych źródeł energii prosimy zgłaszać na ,,Formularzu zgłoszeniowym awarii OZE”, poprzez jego dostarczenie w oryginale do Urzędu Gminy lub poprzez przesłanie skanu wypełnionego formularza na adres: Ref_IR@bobrowniki.pl
Aktualności:
06 - 04 - 2023 Zgłaszanie usterek urządzeń w ramach projektu OZE
28 - 03 - 2023 Informacja dla mieszkańców biorących udział w projekcie dot. montażu instalacji fotowoltaicznych
27 - 02 - 2023 Pomóż sporządzić wniosek o dofinansowanie
24 - 11 - 2022 Regulamin losowania lista rezerwowej – instalacja pompy ciepła powietrznej C.W.U
10 - 11 - 2022 Informacja o naborze uzupełniającym - kotły na pellet
13 - 10 - 2022 Losowanie listy rezerwowej - kolektory słoneczne