Szanowni Uczestnicy projektu pn. „Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii na terenie Gminy Bobrowniki” !
Informujemy, że zostały do wszystkich Państwa z adresu mailowego: oze@bobrowniki.pl wysłane wiadomości zawierające nadany nr referencyjny.
Kolejno będą wysyłane informacje dot. oceny formalnej i merytorycznej złożonego wniosku w związku z tym prosimy o cykliczne sprawdzanie wskazanej skrzynki e-mail.
Zgodnie z zapisami w Regulaminie i Podręczniku Grantobiorcy, wszelkie informacje a także terminowe wezwania do uzupełnienia odbywać się będą przez cały okres realizacji w/w projektu poprzez skrzynkę mailową, która
w deklaracji wskazana była jako obligatoryjna. W przypadku braku otrzymania jakiejkolwiek informacji z naszej strony do dnia dzisiejszego tj. 14.07.2023 r., prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikiem merytorycznym dostępnym pod nr telefonu:32 287 78 83, 32 287 78 87, 32 287 78 88 wew. 59 lub 21.
Zgłaszanie usterek urządzeń w ramach projektu ,,Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki"
Procedura zgłaszania usterek reklamacyjnych dla urządzeń zamontowanych w ramach projektu OZE
Szanowni Państwo, przedstawiamy procedury związane ze zgłaszaniem usterek reklamacyjnych dla urządzeń zamontowanych w ramach projektu ,,Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki" realizowanego w ramach środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Usterki instalacji odnawialnych źródeł energii prosimy zgłaszać na ,,Formularzu zgłoszeniowym awarii OZE”, poprzez jego dostarczenie w oryginale do Urzędu Gminy lub poprzez przesłanie skanu wypełnionego formularza na adres: Ref_IR@bobrowniki.pl