Zmieniamy się dla Was
Realizując prośby i wnioski mieszkańców wychodzimy naprzeciw Państwa oczekiwaniom.
W najbliższym czasie rozpoczynamy I etap dostosowywania urzędu osobom ze szczególnymi potrzebami.
Co oznacza to w praktyce?
Sprawy, które najczęściej załatwiane są w Urzędzie Gminy Bobrowniki będzie można załatwić na parterze budynku.
Docelowo:
1. Punkt Obsługi Interesanta (teraz pok. nr 13) będzie znajdował się od razu po wejściu do budynku
2. dodatkowo uruchomimy możliwość płatności kartą
3. przedstawiciel Referatu Podatków i Opłat Lokalnych (z pok. 24) będzie obsługiwał Państwa na poziomie 0 (zdajemy sobie sprawę, że teraz wejście na drugie piętro często jest kłopotliwe)
4. zamontowany zostanie podnośnik – winda, która umożliwi w bezpieczny sposób dostanie się osobom niepełnosprawnym na parter naszego urzędu
Najważniejszy jest dla nas Mieszkaniec i Państwa potrzeby. Niestety przez pewien czas załatwienie niektórych spraw będzie wiązało się z małymi niefortunnościami.
Na czas remontu od poniedziałku 19.02 – Kancelaria – teraz pokój nr 13, zostaje przeniesiona do pokoju nr 2 (na parterze - stanowisko nr 2 środkowe).
Przepraszamy za wszystkie utrudnienia związane z przygotowaniem urzędu, aby był dostępny dla wszystkich. Prosimy o wyrozumiałość i pamiętajcie – Zmieniamy się dla Was Szanowni Mieszkańcy!